![](https://upacjenta.pl/wp-content/uploads/2021/12/wywiad_Aleksandra-Jarecka-Piotrowska.png)
1. Z jakimi wyzwaniami z obszaru zdrowia mierzą się Państwa pracownicy?
Zdrowie jest naczelną wartością zarówno dla naszych Pracowników, jak i dla firmy Bridgestone Stargard. Obecnie wszyscy żyjemy bardzo dynamicznie i często brakuje nam czasu na to, żeby się zatrzymać, wsłuchać w sygnały naszego ciała i o siebie odpowiednio zadbać. Wiemy, że w otaczających nas warunkach, tym bardziej w czasie przedświątecznych przygotowań, nie zawsze pamiętamy o badaniach profilaktycznych - a czasami o nich pamiętamy, ale zwyczajnie nie mamy na nie czasu, bo znajdujemy inne priorytety. Dlatego, chcąc wyjść naprzeciw problemom naszych Pracowników, postanowiliśmy stworzyć im możliwość poddania się badaniom profilaktycznym w trakcie pracy i - co nas bardzo cieszy - Pracownicy Bridgestone Stargard chętnie z tej możliwości skorzystali.
2. Skąd wziął się pomysł na realizację Akcji Zdrowia w firmie?
Na co dzień w Bridgestone Stargard realizujemy różne działania w trosce o zdrowie naszych Pracowników. Cała nasza Załoga ma możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej oraz programu wsparcia, w ramach którego oferujemy dostęp do usług psychologa i doradców. Promujemy postawy i zachowania prozdrowotne, dofinansowując karnety sportowe i finansując udział naszych Pracowników w różnorodnych wydarzeniach sportowych. Wiemy, że zarówno aktywność fizyczna, jak i profilaktyka są niezwykle ważne, dlatego postanowiliśmy pójść o krok dalej, zapewniając naszemu Zespołowi dostęp do podstawowych badań w ramach akcji profilaktycznej odbywającej się w naszej siedzibie w godzinach pracy.
3. Dlaczego zdecydowali się Państwo na usługi uPacjenta?
Bardzo cenimy sobie wysokie standardy i dobrą jakość obsługi, dlatego zawsze współpracujemy ze sprawdzonymi firmami. Właśnie dlatego, organizując tę akcję, zwróciliśmy się do uPacjenta. Zależało nam na tym, aby przeprowadzić badania w naszej siedzibie i zorganizować wszystko nie tylko sprawnie, ale i bezpiecznie, bo to jest dla nas szczególnie istotne, zwłaszcza w dobie pandemicznej rzeczywistości.
4. Jak oceniają Państwo przebieg Akcji i współpracę z uPacjenta?
Bardzo pozytywnie oceniamy cały przebieg akcji, zarówno ze względu na aspekty organizacyjne, jak i jakość obsługi, terminowość i realizację. Od początku mieliśmy kontakt z dedykowanym opiekunem, z którym pozostawaliśmy w bieżącym kontakcie. Otrzymaliśmy szczegółowe wytyczne, jak przygotować Pracowników do badań oraz co zrobić, żeby zachować w firmie wysoki poziom bezpieczeństwa. Dzięki temu akcja w firmie przebiegła szybko i sprawnie.
5. Jakie były reakcje ze strony Państwa pracowników na przeprowadzoną w firmie Akcję Zdrowia?
Samą inicjatywę oraz wysoką jakość docenili także sami uczestnicy. Nasi Pracownicy nie tylko chętnie korzystali z możliwości wzięcia udziału w badaniach, ale także deklarowali, że równie chętnie skorzystają z badań także w przyszłym roku. Cieszymy się, że w ramach tej akcji kolejny raz mogliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszej Załogi i podkreślić, że dla Bridgestone Stargard zdrowie i bezpieczeństwo Pracowników są niezwykle ważne.
6. Czy są Państwo zainteresowani powtórzeniem Akcji?
Na podstawie doświadczeń z tegorocznej edycji akcji wiemy, że jest to działanie ważne i potrzebne w naszej firmie. Dlatego myślimy, że warto, aby ta inicjatywa weszła na stałe do kalendarza akcji prozdrowotnych dla Załogi Bridgestone Stargard.