Poznaj misję uPacjenta

Wierzymy, że lepiej zapobiegać chorobie niż ją leczyć

Zespół uPacjenta każdego dnia ułatwia Polakom dostęp do profilaktyki zdrowotnej oferując badania krwi i inne usługi medyczne z dojazdem do domu.

Dowiedz się więcej
uPacjenta

uPacjenta w liczbach

600 000

600 000

odsłon strony miesięcznie

14 460

14 460

przebadanych pacjentów

57

57

pracowników

20

20

miast, w których działamy

NASZA MISJA

Od samego początku naszym celem była popularyzacja profilaktycznych badań laboratoryjnych wśród Polek i Polaków.

Wiemy, jak wielka moc drzemie w profilaktyce i głęboko wierzymy w to, że znacznie lepiej jest zapobiegać chorobie, niż później ją leczyć.

Wartości uPacjenta

Wartości uPacjenta

Wartości uPacjenta

Stawiamy na jakość, a nie ilość. Świadczą o tym pozytywne opinie, które wciąż otrzymujemy od naszych pacjentów. W działaniach zawsze kierujemy się zasadą ‘User First’, dlatego wciąż rozwijamy naszą platformę dbając o User Experience i stale podwyższamy standardy świadczonych usług.

Sami jesteśmy przykładem

Sami jesteśmy przykładem

Reprezentujemy i utożsamiamy się osobiście z misją firmy. Dbamy o siebie - zdrowo się odżywiamy, jesteśmy aktywni fizycznie i przeprowadzamy regularne przeglądy naszego zdrowia.

Praca jest po to, żeby się nią cieszyć

Praca jest po to, żeby się nią cieszyć

W uPacjenta pielęgnujemy optymistyczne podejście do pracy, poczucie humoru i luz. Nie mamy dress codu, limitowanych przerw i sztywnych godzin pracy. Każdy jest tutaj z pasji i poczucia misji, nie dla samych korzyści finansowych.

Myślimy zespołowo

Myślimy zespołowo

Traktujemy uPacjenta jako dobry wspólne. Zależy nam, by w biurze panowała koleżeńska atmosfera, a każdy z naszych pracowników miał możliwość rozwinięcia swoich umiejętności. Podczas rekrutacji skupiamy się nie tylko na umiejętnościach i doświadczeniu, ale również na aspektach osobowościowych i komunikacyjnych kandydatów.

Uczymy się na błędach

Uczymy się na błędach

Nie boimy się popełniać błędów i wychodzimy z założenia, że są one rzeczą ludzką. Z punktu widzenia organizacji dużo bardziej cenimy osoby z inicjatywą, które czasami popełniają błędy, niż te, które trzymają się bezpiecznego schematu.

Otwartość umysłu

Otwartość umysłu

Cenimy kreatywność jednostki, dlatego stale testujemy różne rozwiązania. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i wspólne kształtowanie produktu. “Thinking out of the box” jest u nas wyjątkowo mile widziane.

Nasz zespół

Dominik Swadźba

Dominik Swadźba

CEO & Co-founder

Konrad Kargol

Konrad Kargol

COO & Co-founder

Hanna Stańda

Hanna Stańda

Head of Operations

Szymon Paluch

Szymon Paluch

Chief Technology Officer

Natalia Molik

Natalia Molik

Head of Marketing

Kajetan Młynarczyk

Kajetan Młynarczyk

Head of Growth

Anna Lachowska

Anna Lachowska

Head of HR

Weronika Ulińska-Krycia

Weronika Ulińska-Krycia

PR & Media Specialist

Karolina Cofór

Karolina Cofór

Customer Excellence Specialist

Miłosz Cichoń

Miłosz Cichoń

Product Designer

Aleksandra Kuta

Aleksandra Kuta

Product Designer

Disney

Disney

Atmosphere Manager

Dołącz do naszego
zespołu!
zobacz oferty
Sandra Banach

Sandra Banach

Kierownik Wizyt Domowych w Warszawie

Magdalena Krawczyk

Magdalena Krawczyk

Z-ca Kierownika Wizyt Domowych w Warszawie

Daria Winiarska

Daria Winiarska

Kierownik Wizyt Domowych we Wrocławiu

Magdalena Palińska

Magdalena Palińska

Z-ca Kierownika Wizyt Domowych we Wrocławiu

Klaudia Jesinowicz

Klaudia Jesinowicz

Kierownik Wizyt Domowych w Poznaniu

Tomasz Przybecki

Tomasz Przybecki

Kierownik Wizyt Domowych w Szczecinie

Agnieszka Firlit

Agnieszka Firlit

Kierownik Wizyt Domowych w Rzeszowie

Marlena Sinka

Marlena Sinka

Kierownik Wizyt Domowych w Katowicach

Katarzyna Kurek

Katarzyna Kurek

Zastępca Kierownika Wizyt Domowych w Katowicach

Dołącz do naszego
zespołu medycznego!
zobacz oferty

Zobacz nasze biuro

Chciałbyś nawiązać współpracę z naszą firmą?

A może zaciekawiła Cię nasza historia i chciałbyś o niej napisać? Zapraszamy do kontaktu mailowego.

Weronika Ulińska-Krycia
PR & Media Specialist
Natalia Molik
Head of Marketing

Ta strona korzysta z ciasteczek. Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej. Jeśli wyrażasz na to zgodę, kontynuuj przeglądanie.