Strona główna Rekrutacja Junior Customer Support Specialist

Junior Customer Support Specialist

3900-4100 zł brutto/msc
Dla specjalistów biurowych Zdalnie
UoP, UZ lub kontrakt B2B

Co powiesz na to, by Twoja praca przyczyniała się do… wydłużenia ludzkiego życia?

Dołączając do uPacjenta 👨‍⚕️️ to możliwe! Codziennie promujemy profilaktykę zdrowotną i ułatwiamy dostęp do badań krwi: tworzymy aplikację, dzięki której zamówienie 🏠 domowego pobrania krwi jest równie łatwe, jak zamówienie pizzy online 🍕 Naszą misją jest zmienianie wymiaru opieki medycznej w celu przedłużania ludzkiego życia. Misję tę będziemy wkrótce szerzyć nie tylko w Polsce, ale też całej Europie 🌎

Jeśli również w Twojej krwi płynie chęć pomocy innym, gra zespołowa przychodzi Ci z łatwością, a do tego otwarcie przyjmujesz feedback i nie boisz się wykazać inicjatywy – załoga TransforMedsów czeka na Ciebie!

Chcesz i umiesz pomagać, a inni doceniają Twoje wsparcie? 🤗🥇 Dołącz do uPacjenta jako Junior Customer Support Specialist – wspieraj nas w obsłudze zamówień i zapytań Pacjentów! 🚀

Poszukujemy #newblood, czyli osób, które razem z nami będą zmieniać branżę profilaktyki zdrowotnej na lepsze. 

🎯Twoje zadania na tym stanowisku:

  • Kompleksowa obsługa Pacjentów (poprzez: telefon, mail, czat) – pracujemy w systemie zmianowym; zmiany są w godz. 6-20 pon-pt oraz 6-18 sob. i 8-16 nd).
  • Rejestrowanie i modyfikowanie zamówień w systemie.
  • Merytoryczna pomoc i wsparcie dla Pacjentów.
  • Współpraca z innymi działami firmy, w tym szczególnie ze specjalistami medycznymi i działem IT.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

🧐Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym. 
  • Przy formie zatrudnienia Umowę o Pracę, dyspozycyjności do pracy w przynajmniej dwa weekendy w miesiącu.
  • Bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera.
  • Empatii, odpowiedzialności, skrupulatności.
  • Komunikatywności.
  • Umiejętności szybkiego przyswajania nowej wiedzy.
  • Otwartości na nowe rozwiązania.
  • Doświadczenia w obsłudze klienta/pacjenta. 

💪Mile widziane:

  • Umiejętność obsługi narzędzi: Slack, Clickup.
  • Zainteresowanie branżą medyczną.

📝Co możemy Ci zaoferować?

  • Współpracę w ramach umowy o pracę, umowy zlecenie lub kontraktu B2B – to Ty wybierasz.
  • Wynagrodzenie zasadnicze (3900-4100 brutto/msc) + premia regulaminowa do 400 zł brutto/msc. 
  • Prywatną opiekę medyczną LuxMed.
  • Szkolenia wewnętrzne prowadzone przez naszych specjalistów.  
  • Dostęp do platformy Mindgram.
  • Realny wpływ na rozwój produktów w firmie. 
  • Możliwość rozwoju w organizacji. 
  • Narzędzia do pracy: laptop służbowy, słuchawki.
  • Kartę MultiSport.
  • Zniżki na badania profilaktycznie dla Ciebie i Twojej rodziny.
  • Pracę w  modelu 100% remote lub hybrydowym (nasze biura mieszczą się przy ul. Jutrzenki 100 w Warszawie i przy ul. Kuklińskiego 17A w Krakowie).
  • Jeśli wybierzesz umowę B2B – oferujemy również płatne dni wolne.

Jak będzie wyglądać nasz proces rekrutacyjny?

etap 1: rozmowa telefoniczna z naszym rekruterem, aby lepiej się poznać – maks. 30 min.
etap 2: spotkanie z Koordynatorem ds. Obsługi Klienta i Specjalistą HR.
etap 3: zadanie rekrutacyjne.
etap 4: spotkanie z Head of Customer Service.

Poznaj zasady, które płyną w naszej krwi, nasza zwycięska lista #inourblood:

Act like a founder
We care for our customers
Focus on the greatest impact
Test your ideas fast and iterate
Remember to communicate

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora (House-Med z siedzibą w Krakowie przy ul. Kuklińskiego 17A, 30-720) moich danych osobowych zawartych w niniejszym zgłoszeniu w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz dla celów przyszłych rekrutacji.

Benefity

Zniżki na badania

Prywatna opieka medyczna

Możliwość pracy zdalnej

Chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, ale nie znalazłeś oferty dla siebie?

Nic straconego! Prześlij swoje CV a my rozpatrzymy Twoją aplikację w przypadku pojawienia się nowych procesów rekrutacyjnych! Pamiętaj, każdą aplikację starannie przeanalizujemy i na pewno o żadnej nie zapomnimy 🙂

Zespół HR czeka na Twoje zgłoszenie