Strona główna Rekrutacja Junior Customer Success Specialist

Junior Customer Success Specialist

4500-5000 pln brutto plus prowizja
Dla specjalistów biurowych Zdalnie
uop/uz/kontrakt b2b

Co powiesz na to, by Twoja praca przyczyniała się do… wydłużenia ludzkiego życia?


Dołączając do uPacjenta 👨‍⚕️ to możliwe! Codziennie promujemy profilaktykę zdrowotną i ułatwiamy dostęp do badań krwi: tworzymy aplikację, dzięki której zamówienie 🏠 domowego pobrania krwi jest równie łatwe, jak zamówienie pizzy online 🍕 Naszą misją jest zmienianie wymiaru opieki medycznej w celu przedłużania ludzkiego życia. Misję tę będziemy wkrótce szerzyć nie tylko w Polsce, ale też całej Europie 🌎

Jeśli również w Twojej krwi płynie chęć pomocy innym, gra zespołowa przychodzi Ci z łatwością, a do tego otwarcie przyjmujesz feedback i nie boisz się wykazać inicjatywy – załoga TransforMedsów czeka na Ciebie!

Obecnie rozwijamy kluczową część działu Customer Experience i szukamy osoby na stanowisko Junior Customer Success Specialist, która wesprze nasze działania. Ta osoba będzie odpowiedzialna za kontakt telefoniczny z pacjentami, umawianie wizyt oraz realizację celów sprzedażowych i projektów cross działowych. Pracując z nami możesz liczyć na możliwości rozwoju i zdobywanie nowej wiedzy w dziedzinach customer experience, sprzedaży B2C, marketingu, badań profilaktycznych i ogólnie pojętego wellbeingu.

 

Jeżeli więc chcesz wziąć udział w rozwoju uPacjenta i mieć realny wpływ na wyniki firmy – dołącz do nas!

Poszukujemy #newblood, czyli osób, które razem z nami będą zmieniać branże profilaktyki zdrowotnej na lepsze.

🎯Twoje zadania na tym stanowisku:

  • proaktywny kontakt z pacjentami;
  • realizacja celów sprzedażowych;
  • wykonywanie założonej ilości połączeń; 
  • empatyczne podejście do pacjentów i chęć pomocy;
  • wsparcie pacjentów w ich ścieżce klienta i otrzymaniu najlepszego doświadczenia;
  • wykonywanie zadań administracyjnych związanych z umawianiem wizyt;
  • udział w eventach/spotkaniach; 
  • współpraca z innymi działami nad projektami.

🎯 Czego od Ciebie oczekujemy

  • minimum rocznego doświadczenia w pracy z klientami – preferowany kontakt telefoniczny;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1);
  • empatii;
  • proaktywności;
  • otwartości;
  • komunikatywności;
  • chęci rozwoju;
  • pozytywnego nastawienia.

💪 Mile widziane:

  • doświadczenie w zespole Success/sprzedaży B2C.

📝 W zamian za Twoją wiedzę i zaangażowanie oferujemy:

  • współpracę w ramach umowy o pracę, umowy zlecenia lub kontraktu B2B – to Ty wybierasz;
  • prywatną opiekę medyczną LuxMed; 👩‍⚕️
  • dostęp do platformy szkoleniowo – wellbeingowej Mindgram (dla Ciebie i wybranego członka rodziny);
  • kartę MultiSport; 🤸‍♂️
  • super zgrany zespół, który nie boi się wyzwań, realizuje ciekawe projekty i wspiera się na co dzień;
  • zniżki na badania profilaktycznie dla Ciebie i Twojej rodziny; 🩸
  • elastyczny czas pracy- pracę zaczynamy między 7:00-10:00;
  • możliwość pracy zdalnej;
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i projektów;
  • jeśli wybierzesz umowę B2B – oferujemy również płatne dni wolne.

❓Jak będzie wyglądać nasz proces rekrutacyjny?

etap 1: rozmowa telefoniczna z naszą rekruterką, aby lepiej się poznać – około 30 min.

etap 2: zadanie rekrutacyjne do samodzielnego opracowania

etap 3: spotkanie z Customer Success Team Lead – około 1 godz. 

etap 4: rozmowa z Head of Customer Experience – około 30 min.

🏆uPacjenta winning formula:

⭐Act like a founder

⭐We care for our customers

⭐Focus on the greatest impact 

⭐Test your ideas fast and iterate

⭐Remember to communicate

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora (House-Med z siedzibą w Krakowie przy ul. Kuklińskiego 17A, 30-720) moich danych osobowych zawartych w niniejszym zgłoszeniu w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz dla celów przyszłych rekrutacji.

Benefity

Zniżki na badania

Prywatna opieka medyczna

Możliwość pracy zdalnej

Chciałbyś dołączyć do naszego zespołu, ale nie znalazłeś oferty dla siebie?

Nic straconego! Prześlij swoje CV a my rozpatrzymy Twoją aplikację w przypadku pojawienia się nowych procesów rekrutacyjnych! Pamiętaj, każdą aplikację starannie przeanalizujemy i na pewno o żadnej nie zapomnimy 🙂

Zespół HR czeka na Twoje zgłoszenie