Jak to działa

Najpierw podaj adres osoby, dla której chcesz zamówić domowe pobranie krwi lub inną usługę medyczną. Wizytę domową możesz zamówić zarówno dla siebie jak i dowolnej osoby bliskiej: dziecka, rodzica czy krewnego.

Miejscowość
Ulica
Nr domu
Nr miesz.
Krok pierwszy i drugi

Wybierz usługi i badania

Wybierz spośród usług dostępnych na platformie. W przypadku wyboru usługi domowego pobrania krwi zostaniesz poproszony o wybranie badań, które zostaną zrealizowane na materiale (krew, kał, mocz) pobranym od pacjenta.

1 mobile@2x
Krok trzeci

Wybierz termin

Wskaż termin wizyty domowej. Specjalista zostanie powiadomiony w jakim miejscu i czasie ma zjawić się, aby zrealizować zamówioną usługę.

3 mobile@2x
Krok czwarty

Wybierz specjalistę

Wybierz spośród pielęgniarek i innych specjalistów medycznych dostępnych na platformie. Serwis uPacjenta umożliwia zamawianie nie tylko własnych specjalistów medycznych, ale także tych zatrudnionych przez naszych partnerów (np. Diagnostyka Laboratoria Medyczne).

4 mobile@2x
Krok piąty i szósty

Zarejestruj się
i opłać zamówienie

Czekaj na wizytę specjalisty, który zjawi się w wyznaczonym miejscu i czasie, aby zrealizować zamówioną usługę. W przypadku domowego pobrania krwi specjalista zawiezie pobrany podczas wizyty materiał do laboratorium firmy Diagnostyka, gdzie zostaną zrealizowane badania. Wyniki otrzymasz online.

5 mobile@2x
Mockup
1 3 4 5
Jak to działa

Pytania i odpowiedzi

Czym zajmuje się uPacjenta?
uPACJETNA to serwis, którego celem jest zwiększenie dostępności służby zdrowia poprzez umożliwienie zamawiania usług medycznych prosto do Twojego domu. Za pośrednictwem serwisu możesz szybko i wygodnie zamówić domowe pobranie krwi lub inną usługę medyczną, a jedyne czego będziesz potrzebował do zamówienia to komputer lub smartfon. Dbamy o najwyższy standard wykonywanych usług. Specjaliści świadczący usługi zamawiane za pośrednictwem Serwisu są staranie dobierani na podstawie posiadanych kwalifikacji, doświadczenia oraz podejścia do naszych Pacjentów. Współpracujemy z liderami branży laboratoryjnej i medycznej w Polsce, wspólnie starając się zapewnić dostęp do najwyższej jakości usług. Stopniowo rozszerzamy również zakres świadczonych usług. Oprócz wizyt domowych oferujemy również możliwość konsultacji otrzymanych wyników badań z wykwalifikowanym konsylium lekarsko-diagnostycznym za pośrednictwem dedykowanego komunikatora.
Z jakim wyprzedzeniem mogę zamówić wizytę domową?
Domowe pobranie krwi lub inną usługę medyczną w serwisie uPACJENTA możesz zamówić najwcześniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem, lecz nie później niż godzinę przed planowaną wizytą.
Jakie dane i informację będą potrzebne podczas zamawiania wizyty domowej?
Aby zamówić domowe pobranie krwi lub inną usługę medyczną należy podać dokładny adres Pacjenta. Następnie w procesie zamówienia wizyty należy się zarejestrować, uzupełniając formularz rejestracyjny: imieniem i nazwiskiem Pacjenta, rokiem urodzenia, adresem e-mail oraz telefonem kontaktowym. Jeśli zamawiasz wizytę dla siebie w formularzu rejestracyjnym należy umieścić swoje dane. Jeśli dla osoby bliskiej część formularza należy uzupełnić danymi Pacjenta (imię, nazwisko, rok urodzenia), część swoimi (adres email, telefon kontaktowy). Takie rozwiązanie sprawdza się w szczególności, gdy usługa zamawiana jest dla osoby starszej lub dziecka. Na koniec pamiętaj o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych oraz Regulamin i Politykę Prywatności. Jeżeli chcesz zamówić pobranie krwi z zakupem badań laboratoryjnych koniecznie musisz wiedzieć jakie badania chcesz wykonać lub wybrać jeden z pakietów badań dedykowanych dla osób z konkretnymi schorzeniami.
Czy mogę zamówić wizytę komuś innemu?
Oczywiście. W serwisie uPACJENTA masz możliwość zamawiania wizyt dla siebie lub dla osób bliskich. Jest to możliwe zarówno, jeśli zamawiasz wizytę po raz pierwszy jak i gdy jesteś naszym stałym klientem. Jeśli zamawiasz usługę po raz pierwszy, dodanie osoby bliskiej następuje w procesie zamówienia. Z kolei dla zarejestrowanych użytkowników funkcja dodawania bliskich jest dostępna z poziomu indywidualnego profilu.
Co wpisać w informacjach dodatkowych?
Dodatkowe informacje mają służyć usprawnieniu przebiegu wizyty. Wpisz to, co uważasz, za przydatne z punktu widzenia naszego specjalisty np.: kod do klatki, numer piętra, ewentualne wskazówki przy utrudnionym dostępie do mieszkania… W przypadku innych usług niż pobranie krwi napisz nam jaki lek należy podać Pacjentowi lub czy posiadasz skierowanie od lekarza na wykonanie iniekcji, kroplówki itp.
Ile kosztuje wizyta domowa zamówiona w serwisie uPACJENTA?
Koszt wizyty domowej zależy od usługi, którą chcesz wykonać. Przykładowo na koszt domowego pobrania krwi składa się koszt dojazdu i pobrania materiału (koszt zależny od specjalisty świadczącego usługi) oraz cena badań. Dokładne informacje o cenach usług i badań znajdziesz w zakładce „cennik” na naszej stronie internetowej.
Ile zapłacę za wizytę, jeśli wizyta będzie dotyczyć kilku osób?
W przypadku zamówienia usługi domowego pobrania krwi dla kilku osób za dojazd i koszt wizyty zapłacisz tylko raz. Natomiast koszty badań będą liczone zgodnie z cennikiem, dla każdego Pacjenta z osobna.
Czy mogę skontaktować się z osobą wykonującą usługę przed wizytą?
Oczywiście. Po zamówieniu wizyty udostępniony zostanie w aplikacji kontakt do wybranego specjalisty. W przypadku potrzeby przekazania dodatkowych informacji odnośnie zamówionej usługi lub pytań możesz bezpośrednio skontaktować się ze specjalistą. Pamiętaj jednak, że zamówić wizytę możesz tylko za pośrednictwem platformy uPACJENTA lub kontaktując się z infolinią serwisu. Nie ma możliwości zamawiania usług u poszczególnych specjalistów. Informację odnośnie odbioru wyników badań uzyskasz kontaktując się pod numer telefonu infolinii: 22 120 18 80.
Jak należy się przygotować na pielęgniarską lub położniczą wizytę domową?
Przed pobraniem krwi, najlepiej na godzinę przed zabiegiem należy wypić szklankę wody niegazowanej. Specjalista w trakcie wizyty będzie potrzebować dostępu do bieżącej wody, mydło oraz czysty ręcznik. W celu dopełnienia formalności potrzebny będzie również dowód tożsamości lub książeczka zdrowia w przypadku małego dziecka.
Jakie laboratorium wykonuje badania?
Pobrany i odpowiednio zabezpieczony materiał przewożony jest zaraz po wizycie domowej do najbliższego laboratorium firmy DIAGNOSTYKA. Jest to największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych posiadająca w swojej ofercie szeroką gamę badań laboratoryjnych.
Jaki jest czas oczekiwania na wyniki badań laboratoryjnych?
Czas oczekiwania na wyniki zależny jest od rodzaju zamówionych badań. Większość badań podstawowych i biochemicznych wykonywanych jest do 12 godzin od dostarczenia materiału do laboratorium lub w ciągu jednego dnia roboczego. Z kolei na badania specjalistyczne można czekać od 7 do nawet 30 dni roboczych. Specjalista w trakcie wizyty udzieli dokładnych informacji, kiedy należy spodziewać się wyniku wybranych badań laboratoryjnych.
Jak mogę odebrać wyniki moich badań?
Podczas wizyty domowej specjalista zostawi numer zlecenia, z pomocą którego można odczytać wyniki on-line. Wystarczy wejść na stronę www.wyniki.diag.pl, wybrać zakładkę: „wyniki na podstawie numeru zlecenia”, wpisać otrzymany kod zlecenia oraz datę urodzenia Pacjenta, a wyniki badań od razu wyświetlą się na ekranie komputera lub telefonu z możliwością wydruku. Wyniki w wersji papierowej, można odebrać również w dowolnym Punkcie Pobrań firmy DIAGNOSTYKA na terenie miasta, w którym odbyła się wizyta domowa okazując otrzymany kod zlecenia lub dowód osobisty.
Od mojego lekarza dostałem skierowanie na badania do laboratorium Diagnostyka, czy mogę zrealizować je podczas wizyty domowej?
Niestety, nie ma na ten moment możliwości realizacji zleceń lekarskich na badania do laboratorium firmy Diagnostyka za pośrednictwem naszego serwisu. Aktualnie realizacja badań laboratoryjnych podczas domowego pobrania krwi może się obyć tylko w warunkach sprzedaży komercyjnej.
Nie wiem jakie badania mam wykonać, mogę otrzymać poradę?
Serwis uPacjenta daje możliwość szybkiej konsultacji profilaktycznej z konsylium lekarsko-diagnostycznym w cenie 29 zł. Konsultacja odbywa się za pośrednictwem dedykowanego komunikatora, gdzie na podstawie wywiadu i po opisaniu dolegliwości nasz specjalista poleci badania, które należy wykonać celem pogłębienia diagnostyki Twojego stanu zdrowia. Wystarczy kliknąć w następujący link: www.upacjenta.pl/konsultacje i z dostępnych rodzajów konsultacji wybrać konsultację profilaktyczną.

Jeżeli zależy Ci na czasie i nie odpowiada Ci zakup konsultacji profilaktycznej, możesz skorzystać z gotowych pakietów badań i wybrać ten, który jest najbardziej odpowiedni dla Ciebie. Każdy pakiet zawiera dokładny opis badań składowych, pamiętaj jednak, że gotowych pakietów nie można modyfikować.